Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигателят изключва при висока скорост 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Както оем каза в друга тема: " не бързайте с диагнозите по форума" . Обърнете внимание на набитата грешка : "Signal high" . За туй съм написал сравнително точен и лесен начин за установяване на проблема БЕЗ диагностика. Иначе както казах , гледат се стойностите на исканото и на актуалното налягане в рейла ( при различни натоварвания и обороти) и се преценява какво става. Не бързайте да хвърляте помпи. В 90% от случаите, минавате с 3 шайби изрязани от стебло на клапан при стругар и 20 кинта за 3 метални О-пръстенчета.

    Comment


    • #17
      И преди всичко! На първо място е презацепването! След това изтриване на грешките. Каране на колата известно време и отново връшане в серивза за диагностика. Да се види тогава какви грешки ще има. В много от случайте един проблем води до заблуда на ЕКУ-то и до набиване на други грешки. Не казвам, че с презацепването ще изчезнат всички проблеми. Не съм виждал колата и незнам, но първо и най-важно е мотора да бъде зацепен правилно.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Както оем каза в друга тема: " не бързайте с диагнозите по форума" . Обърнете внимание на набитата грешка : "Signal high" . За туй съм написал сравнително точен и лесен начин за установяване на проблема БЕЗ диагностика. Иначе както казах , гледат се стойностите на исканото и на актуалното налягане в рейла ( при различни натоварвания и обороти) и се преценява какво става. Не бързайте да хвърляте помпи. В 90% от случаите, минавате с 3 шайби изрязани от стебло на клапан при стругар и 20 кинта за 3 метални О-пръстенчета.
        Точно за това споменах за датчика,а не помпата.Ако тя е фалирала,няма начин да е високо налягането,а колата набива точно такава грешка и вероятността да гасне точно за това е голяма.
        Както казаха колегите,трябва да се изтрият грешките,щото някой от тях може да са набити преди заман време и да нямат нищо общо.След това,като покараш и ще видиш актуалните.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          На първо място е презацепването! След това изтриване на грешките.
          Aз бих изтрил грешките първо, а едно от последните неща би било проверка на презацепването Бих напръскал с контактен спрей куплунзите на датчиците на валовете. После бих покарал малко и пак да видя какво е записало ЕКу-то. Презацепването не струва милиони, но не е и от най-евтините интервенции.
          Не съм чувал за случай, когато колата гасне от презацепване, а през останалото време си върви нормално. Все си мисля, че тази грешка може да е по-скоро от датчик на някой от валовете (А то обикновено гърми този на коляновия) и да не е пряката причина за гасненето, макар и да е потенциална такава.
          Отделно сега видях, че е записало грешка и от потенциометъра на педала на газта, заради която остава да свети и лампата. Още една РЕАЛНА причина за да гасне колата при промяна в режима на каране.
          Въобще бих насочил вниманието към горивната система и нейното управление.
          Успех!

          ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          ...Ако тя е фалирала,няма начин да е високо налягането...
          Питай някой диагностик каква грешка записва при проблем с налягането на горивната помпа
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Всеки си носи глава на раменте и всеки си решава кое е по правилно. Аз бих проверил зацепването първо. Ако не работи датчика на разпределителния вал ще запише друга грешка, а той явно си отчита. Но както и да е. Ти ги разбираш нещата.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Не си спомням в някой от всичките ми има-няма 6000 поста в този форум да съм твърдял, че ги разбирам нещата. Говоря от позицията на собственик, в продължение на повече от 3 години, на автомобил със същия двигател, както и от позицията на страничен наблюдател (било то форумен или на живо) на проблеми с тези двигатели. Помня времето, когато за гасненето в движение се търсеше причина в дебитомера първо. Познавам лично поне 5-6 човека, които са имали точно същия проблем и се е оказвало горивна помпа високо налягане. Обикновено се случва при рязко подаване на газ в движение, при обороти 2700-2800 до към 3000 и малко (колегата писа, че го забелязал при ускоряване от 100+ км/ч - с тоя двигател и кутия си на 2800 някъде при 100 км/ч ). Ако плавно се прескочи диапазона, не гасне колата.
              Далеч съм от мисълта да се изявявам като форумен онлайн диагностик. Даже не съм работил с и нямам хардуер и софтуер за диагностика.
              Предполагам, че колегата не очаква да получи панацея с тази си тема. Идеята на форума е да се дискутира и да се обменя информация. Другото става в сервиза.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                Ма колега аз не говоря за гасненето Виж аз казвам за анренажа. За грешката с сънхронизацията говоря.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Ясно, ама човекът сигурно му е приоритетно първо да му спре да гасне в движение, че да не се забие в някой насрещноидващ. Защото това му е основният проблем и причината да пусне темата. И го е написал още в първия си пост.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    Аз имам същия проблем като колегата, но мога да добавя, че с покачването на температурите зачестиха и гасненията на колата. Друго което съм забелязал, е че ако ускоря плавно до примерно 190-200 и покарам така известно време и ако пусна рязко педала на газта колата пак предърпва рязко точно както прави когато гасне при ускорение, но не изгасва. Проверявал съм как е зацепен ремъка и няма проблеми. Искам да попитам голегата дали колата му е ремапната?

                    Друго което установих наскоро, е че 4 и 5 дюза връщат 2-3пъти повече гориво от 1, 2 и 3 дюза.
                    http://www.youtube.com/watch?v=WIo7SGau-dc
                    Attached Files
                    Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                    Comment


                    • #25
                      Update2: Румен от клубния сервиз по телефона каза следното (чак понеделник ще говорим за час - много е зает):
                      • Първата грешка (Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance) е сериозна и може да означава много проблеми.
                      • Втората грешка (Throttle Position sensor/switch B circuit malfunction) е от вероятно повреден потенциометър на педала на газта (не знаех, че съм с потенциометър). Смяната на педала била изключително скъпа ("50% от стойността на колата"), но можело да се кара така.
                      • Третата грешка (The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync) вероятно е от проби да се запали веднага след изгасването (аз правя много проби и първите няколко са безуспешни).
                      • Четвъртата грешка не успя да се сети какво е.


                      Относно възрастта на грешките (откога ги има) - бях на диагностика преди да купя колата и диагностикът (препоръчан от продавача ) ми каза, че има разни грешки, но не били важни и ги затри преди да успея да ги видя. Тоест моите грешки са млади.

                      Имайте предвид, че градско я настъпвам доста колата и няма гаснене, единствено при настъпване (и то не винаги) ми свети лампата за грешки (с формата на дюза).

                      Ще направя няколко от описаните от вас проби, за да видим за какво става въпрос.

                      Рейката е рециклирана седмица след като купих колата. Освен това: сменен акумулатор, рециклиран алтернатор. Имаше и още глупости, но не се сещам.
                      Last edited by raz0r; d.m.y г., 19:11.

                      Comment


                      • #26
                        От дюза също може да падне налягането в рейла, не се сетих за това . Ей за това е форума !

                        Comment


                        • #27
                          Update3: Колата не е "ремапната" от мен и мисля, че не е пипана. Тестове по предложение на dobromirski (колега, много ясно си обяснил всичко, благодаря).

                          Покарах около 1 час с компютър и записвах Fuel Pressure, Desired Fuel Pressure и Fuel Pressure Regulator.

                          Ето графиките:


                          Заключенията: 5та с 40 км/ч с много газ се тресе на 500 об/мин, но не гасне.
                          Същото със 60 км/ч.

                          Направих тест 10 сек на 4500 об./мин - работи нормално:
                          Last edited by raz0r; d.m.y г., 19:10.

                          Comment


                          • #28
                            Ама какви са тез пикове надолу . Таз кола прекъсва ли или диагностиката се "ебава" ?
                            ПП: Като имах предвит ниски обороти и много газ, нямах предвид 500 rpm Натисни я при около 2000 - 2500 rpm. Целата е да изпишка максимум гориво в цилиндъра ! Иначе Гледам си държи налягането добре. Малко увисва на 1000 бара, но е горе долу нормално. И още нещо . Направи теста така :
                            5-та на 1300 оборота и гаааззз до дупка и така задържаш до колкото можеш ( поне до 4000 оборота , но не връщай педала )
                            Целта е да я накараш да изгасне докато е закачена на диагностиката, за да се види какво to`no се случва. При условие, че колата е ОК, то е ясно , че няма какво да се види. И не ни трябва log от двучасово каране Забърши грешките преди това, да видим какво ще се появи ( ако угасне де )
                            Долните 2 поста , просто ги пропусни
                            Last edited by dobromirski; d.m.y г., 07:32.

                            Comment


                            • #29
                              Колега като чета горе което си го написал имаш същия проблем който го имах и аз.Настъпваш я бавно няма пролем в момента в който искаш да се направиш на спортис ти забива муцуната защото двигателя изгасва .Според мен тичай на компютърна диагностика при мен се оказа реглатор на налягането.Той подава информация постояно какво е налягането на нафтата след помпата и ако в даден момент е по ниско или по високо компютъра ти гаси двигателя като предпазна мярка.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
                                Аз имам същия проблем като колегата, но мога да добавя, че с покачването на температурите зачестиха и гасненията на колата. Друго което съм забелязал, е че ако ускоря плавно до примерно 190-200 и покарам така известно време и ако пусна рязко педала на газта колата пак предърпва рязко точно както прави когато гасне при ускорение, но не изгасва. Проверявал съм как е зацепен ремъка и няма проблеми. Искам да попитам голегата дали колата му е ремапната?

                                Друго което установих наскоро, е че 4 и 5 дюза връщат 2-3пъти повече гориво от 1, 2 и 3 дюза.
                                http://www.youtube.com/watch?v=WIo7SGau-dc
                                И аз имах същия проблем когато бях с неподходящ и твърде агресивен чип за моята кола. Вървеше си из града като самолет постопли се един път и тръгнах по магистралата и хоп след 10 мин на 3200-3300 изгасна... Доколкото ми е известно цетановото число на нафтата при топло време силно намалява...Ако е от това в големите жеги ще се случва много често..
                                Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 21:14.
                                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                                Comment

                                Working...
                                X